პროექტი - ყველაზე მხიარული დღესასწაული
- პროექტის სახელი: ყველაზე მხიარული დღესასწაული
- პროექტის მთავარი იდეა:მოსწავლეები გაეცნობიან საახალწლო ტრადიციებს
- პროექტის აქტუალობა:მოახლოებული შობა-ახალი წლისთვის საახალწლო განწყობის შექმნა
- პროექტის მიზნები:საახალწლო ტრადიციების შესწავლა; 21-ე საუკუნის უნარების გამომუშავება: ინფორმაციის მოძიების, დაჯგუფება - დახარისხების, დამუშავების, შემოქმედებითი უნარების სტიმულირების, მოსწავლესა და მასწავლებელს შორის თანამშრომლობის, კომუნიკაციის ხელშეწყობა, მოსწავლეთა თვითწარმოჩენის, თვითრეალიზაციის, შემოქმედობითობის პროცესის ხელშეწყობა. საკუთარი აზრის ლოგიკურად ჩამოყალიბების და ზეპირი მეტყველების კულტურის დახვეწა.
- პროექტის სრული აღწერა: ა) გამოკითხვა რა იციან შობა-ახალი წლის ტრადიციების შესახებ; რომელი კუთხის თუ ქვეყნის ტრადიცია აინტერტესებთ? ბ)საპროგრამო მასალის - ანზორ ერქომაიშვილის მოგონების "ალილოს" და ნუნუ ლაღიძის მოთხრობის "მეკვლე" შესწავლა; საინფორმაციო ტექსტის "რატომ ვრთავთ ნაძვის ხეს დამუშავება. გ)მოსწავლეები აირჩევენ მათთვის საინტერესო ტრადიციებს და ამის მიხედვით გადანაწილდებიან ჯგუფებად (სავარაუდოდ ორი ჯგუფი წარმოადგენს საქართველოს და ორი ჯგუფი ინგლისურენოვანი ქვეყნების ტრადიციებს). დ)ინფორმაციის მოძიება და დამუშავება; საშობაო სიმღერების მოსმენა და შესწავლა; ქართული მოკლემეტრაჟიანი ფილმის "კუჩხი ბედინერის" ნახვა. ე)საკლასო ოთახის მორთვა და საახალწლო მოსალოცების დამზადება. ვ)ბასილას გამოცხობა, გოზინაყის და ჩურჩხელების გაკეთება. ზ)პროექტის პრეზენტაცია.
- მოსწავლეთა ასაკი: 8-9 წელი / მესამე კლასი
- ვადები / ხანგრძლივობა: 2014 წლის 1-25 დეკემბერი
- პროექტის შესაძლო აქტივობები: ინფორმაციის მოძიება წიგნებში და ინტერნეტში, მასალის დამუშავება, მხატვრული ფილმის ნახვა, საშობაო სიმღერების შესწავლა, მშობლების ჩართვა პროექტში აცხობენ საახალწლო ბასილას, აკეთებენ გოზინაყს და ჩურჩხელებს, მონაწილეობენ ღონისძიებაში.
- სამუშაო ენა: ქართული და ინგლისური
- საგნებთან კავშირი: ქართული, ინგლისური - საინფორმაციო ტექსტების, მოთხრობების, ლექსების შესწავლა. ხელოვნება - საკლასო ოთახის მორთვა და საახალწლო მისალოცების დამზადება. მუსიკა - საშობაო სიმღერების შესწავლა
- პროექტის ფასილიტატორები: მზია ხუსკივაძე და დიანა მათიაშვილი.
პროექტი - ყველაზე მხიარული დღესასწაული
- პროექტის სახელი: ყველაზე მხიარული დღესასწაული
- პროექტის მთავარი იდეა:მოსწავლეები გაეცნობიან საახალწლო ტრადიციებს
- პროექტის აქტუალობა:მოახლოებული შობა-ახალი წლისთვის საახალწლო განწყობის შექმნა
- პროექტის მიზნები:საახალწლო ტრადიციების შესწავლა; 21-ე საუკუნის უნარების გამომუშავება: ინფორმაციის მოძიების, დაჯგუფება - დახარისხების, დამუშავების, შემოქმედებითი უნარების სტიმულირების, მოსწავლესა და მასწავლებელს შორის თანამშრომლობის, კომუნიკაციის ხელშეწყობა, მოსწავლეთა თვითწარმოჩენის, თვითრეალიზაციის, შემოქმედობითობის პროცესის ხელშეწყობა. საკუთარი აზრის ლოგიკურად ჩამოყალიბების და ზეპირი მეტყველების კულტურის დახვეწა.
- პროექტის სრული აღწერა: ა) გამოკითხვა რა იციან შობა-ახალი წლის ტრადიციების შესახებ; რომელი კუთხის თუ ქვეყნის ტრადიცია აინტერტესებთ? ბ)საპროგრამო მასალის - ანზორ ერქომაიშვილის მოგონების "ალილოს" და ნუნუ ლაღიძის მოთხრობის "მეკვლე" შესწავლა; საინფორმაციო ტექსტის "რატომ ვრთავთ ნაძვის ხეს დამუშავება. გ)მოსწავლეები აირჩევენ მათთვის საინტერესო ტრადიციებს და ამის მიხედვით გადანაწილდებიან ჯგუფებად (სავარაუდოდ ორი ჯგუფი წარმოადგენს საქართველოს და ორი ჯგუფი ინგლისურენოვანი ქვეყნების ტრადიციებს). დ)ინფორმაციის მოძიება და დამუშავება; საშობაო სიმღერების მოსმენა და შესწავლა; ქართული მოკლემეტრაჟიანი ფილმის "კუჩხი ბედინერის" ნახვა. ე)საკლასო ოთახის მორთვა და საახალწლო მოსალოცების დამზადება. ვ)ბასილას გამოცხობა, გოზინაყის და ჩურჩხელების გაკეთება. ზ)პროექტის პრეზენტაცია.
- მოსწავლეთა ასაკი: 8-9 წელი / მესამე კლასი
- ვადები / ხანგრძლივობა: 2014 წლის 1-25 დეკემბერი
- პროექტის შესაძლო აქტივობები: ინფორმაციის მოძიება წიგნებში და ინტერნეტში, მასალის დამუშავება, მხატვრული ფილმის ნახვა, საშობაო სიმღერების შესწავლა, მშობლების ჩართვა პროექტში აცხობენ საახალწლო ბასილას, აკეთებენ გოზინაყს და ჩურჩხელებს, მონაწილეობენ ღონისძიებაში.
- სამუშაო ენა: ქართული და ინგლისური
- საგნებთან კავშირი: ქართული, ინგლისური - საინფორმაციო ტექსტების, მოთხრობების, ლექსების შესწავლა. ხელოვნება - საკლასო ოთახის მორთვა და საახალწლო მისალოცების დამზადება. მუსიკა - საშობაო სიმღერების შესწავლა
- პროექტის ფასილიტატორები: მზია ხუსკივაძე და დიანა მათიაშვილი.
четверг, 7 ноября 2013 г.
პროექტი – რატომ უნდა მივირთვათ ხილი?
2.პროექტის მთავარი იდეა: ხილი ჯანმრთელობისათვის სასარგებლოა.
3.პროექტის აქტუალობა: კლასში ჩატარებული გამოკითხვის შედეგებით საკვებად ხილს ირჩევს უმცირესობა.
4.პროექტის მიზნები: მოსწავლეებს მიეცეს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაუფლების შესაძლებლობა. შეძლონ ორგანიზმისათვის სასარგებლო საკვების დასახელება, გააცნობიერინ რატომაა ხილი სასარგებლო. პროექტის მსვლელობისას მოსწავლეებს უვითარდებათ ინფორმაციის მოძიების, კვლევის, ინფორმაციის დახარისხების, კრიტიკული აზროვნების უნარები, საკუთარი აზრის ლოგიკურად ჩამოყალიბების და ზეპირი მეტყველების კულტურა.
5.პროექტის სრული აღწერა: ა)მათემატიკის გაკვეთილზე შეადგენენ და განიხილავენ ცხრილს ,,რომელ დესერტს ავირჩევდი".
ბ)ბუნებისმეტყველებაში ვიწყებთ ახალი თემის შესწავლას ,,მცენარეები".
გ)მოსწავლეები თავისი სურვილით ირჩევენ რომელიმე ხილს, მოიძიებენ ინფორმაციას მის შესახებ.
დ)ინფორმაციას წარმოადგენენ წერილობითი სახით და ნახატით.
ე)მათი მოძიებული ინფორმაცია აიკინძება საინფორმაციო ბიულეტენის სახით.
ვ)ჩაატარებენ დასკვნით ღონისძიებას.
6.მონაწილეთა ასაკი:6–7 წელი/ მე–2 კლასი
7.პროექტის ხანგრძლივობა: 2013 წლის ნოემბერ–დეკემბერი; 7 კვირა, 2 საგაკვეთილო საათი კვირაში.
8.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში და კლასის გარეთ: ინფორმაციის მოძიება წიგნებში და ინტერნეტში,ბიბლიოთეკით სარგებლობა, მასალის დამუშავება, ნახატების შექმნა, მშობლების ჩართვა პროექტში– აკეთებენ გოზინაყს და ჩურჩხელებს, აწყობენ ხილით საახალწლო სუფრას.მზადება პრეზენტაციისათვის, პრეზენტაცია.
9.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:საინფორმაციო ბიულეტენი, სამახსოვრო ,,ჯანმრთელები რომ ვიყოთ".
10.სარგებელი სხვებისთვის: დაათვალიერებენ და გაეცნობიან მოძიებულ მასალას.
11.სამუშაო ენა: ქართული.
12.საგნები/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ქართ.II.3.მოსწავლეს შეუძლია აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენება;ქართ.II.5.მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის მოძიება; ქართ.II.11.მოსწავლეს შეუძლია მცირე მოცულობის ტექსტის შედგენა.
ბუნ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მცენარის ძირითადი ნაწილების აღწერა; ბუნ.II.2.მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს ზრდა, როგორც ცოცხალის თვისება.
მათ.II.11.მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივი მონაცემების შეგროვება მისი უშუალო გარემოცვის შესახებ. მათ.II.12.მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივი მონაცემების მოწესრიგება. მათ.II.13.მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივ მონაცემთა ინტერპეტაცია.
13.ფასილიტატორი: მზია ხუსკივაძე
14.ფასილიტატორის ელ.ფოსტა: m.khuskivadze@gmail.com
среда, 3 апреля 2013 г.
პროექტი ,,ჩვენი დედაენა"
1.პროექტის სახელწოდება: ,,ჩვენი დედაენა"
2.პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეებმა გააცნობიერონ ,,დედაენის" მნიშვნელობა, გაიგონ ვინ, როდის და რატომ შექმნა პირველი ,,დედაენა".
3.პროექტის აქტუალობა: პროექტი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს უკეთ გაიაზრონ ქართული ენის ღირსება.
4.პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა შეიყვარონ მშობლიური ენა და ქართული ანბანი, ღრმად ჩაიხედონ მის ფესვებში, გაააცნობიერონ რატომაა იგი ერთადერთი და განუმეორებელი. ჩავუნერგოთ კითხვის სიყვარული. ისწავლონ სწორი და ლამაზი კალიგრაფიიით წერა. პროექტის მსვლელობისას მოსწავლეებს უვითარდებათ ინფორმაციის მოძიების და ფანტაზიის უნარი, საკუთარი აზრის ლოგიკურად ჩამოყალიბების და ზეპირი მეტყველების კულტურა. გამოუმუშავდებათ წიგნების გაფრთხილების უნარ–ჩვევები.
5.პროექტის სრული აღწერა:ა)გაეცნობიან გოგებაშვილის ბიოგრაფიას და შემოქმედებას.
ბ)გაეცნობიან ,,დედაენის" გამოცემებს.
გ)შეადარებენ ,,დედაენის" ძველ და ახალ გამოცემებს.
დ)მოიძიებენ ,,დედაენისადმი" მიძღვნილ ლექსებს და სიმღერებს.
ე)მონაწილეობას მიიღებენ კალიგრაფიის კონურსში.
ვ)მოინახულებენ დედაენის ძეგლს და იქ მოვაწყობთ ლიტერატურულ დილას ,,დედაენა".
ზ)მოვაწყობთ სასწავლო–შემეცნებით ვიზიტს BookCafe–ში თემაზე ,,წიგნი ჩემი თანამგზავრი და მეგობარია".
თ)შეისწავლიან გოგებაშვილის მოთხრობებს, დაასურათებენ და ავკინძავთ წიგნად.
ი)ჩაატარებენ ღონისძიებას ,,გოგებაშვილი და დედაენა".
6.მონაწილეთა ასაკი: 6 – 7 წელი.
7.პროექტის ხანგრლივობა: 2013 წელის აპრილი – ოქტომბერი.
8.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში და კლასის გარეთ: ინფორმაციის მოძიება წიგნებიდან და ინტერნეტიდან, დედაენის სხვადასხვა გამოცემის დათვალიერება, განხილვა, შედარება. კალიგრაფიის კონკურსის ჩატარება, მოთხრობების და ლექსების მოძიება და შესწავლა, მათი დასურათება და წიგნად აკინძვა, სასწავლო–შემეცნებითი ვიზიტის ჩატარება, პროექტის პრეზენტაცია.
9.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები შექმნიან თავისი ხელით დაწერილ და დასურათებულ წიგნს ,,ჩვენი დედაენა". შევქმნით სლაიდ–შოუს.
10. სარგებელი სხვებისათვის: დაათვალიერებენ მოძიებულ მასალას, მოსწავლეები გაუზიარებენ სტუმრებს პროექტის მიმდინარეობისას მიღებულ შთაბეჭდილებებს და გაუღვივებენ სურვილს თავადაც მეტი გაიგონ ამ თემასთან დაკავშირებით.
11.სამუშა ენა: ქართული.
12.საგნები/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული, ხელოვნება, მუსიკა.
13.პროექტის ფასილიტატორი: მზია ხუსკივაძე
14.ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:m.khuskivadze@gmail.com.
1.პროექტის სახელი:საახალწლო ტრადიციები
2.პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები გაეცნობიან საახალწლო ტრადიციებს
3.პრობლემის განსაზღვრა:ძველი ტრადიციების არცოდნა
4.პროექტის სრული აღწერა: პირველ ეტაპზე მოსწავლეებს ვაცნობთ რა არის ტრადიცია, რითია ჩვენთვის ფასეული და საინტერესო, რატომ უნდა იცოდნენ ეს ტრადიციები მათ.
მეორე ეტაპზე მოსწავლეები განაწილდებიან ჯგუფებად და გაინაწილებენ მოსაძიებელ მასალას
მესამე ეტაპზე–ინფორმაციის მოძიება და დამუშავება. საახალწლო თემაზე ნახატების შექმნა. მოძიებული მასალებით სლაიდშოუს აწყობა.
მეოთხე ეტაპი–შემეცნებითი ვიზიტი ეთნოგრაფიულ მუზეუმში.
მეხუთე ეტაპი–ბასილას გამოცხობა, გოზინაყის და ჩურჩხელების გაკეთება.
მეექვსე ეტაპი–პროექტის პრეზენტაცია
5.მონაწილეთა ასაკი: 9–10წელი/მეოთხე კლასი
6.ვადები/ხანგრძლივობა:2 თვე, 2011წლის ნოემბერი–დეკემბერი
7.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში და კლასგარეთ:ინფორმაციის მოძიება წიგნებში და ინტერნეტში,ბიბლიოთეკით სარგებლობა, მასალის დამუშავება და სლაიდშოუს აწყობა, ნახატების შექმნა და გამოფენის მოწყობა, შემეცნებითი ვიზიტი ეთნოგრაფიულ მუზეუმში, მშობლების ჩართვა პროექტში–აცხობენ ბასილის, აკეთებენ გოზინაყს დაჩურჩხელებს.მზადება პრეზენტაციისათვის, პრეზენტაცია
8.სარგებელი სხვებისთვის:გაეცნობიან საახალწლო ტრადიციებს
9.სამუშაო ენა: ქართული
10.საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული – მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად აღიქვას სხვადასხვა სახის ტექსტი და გადმოსცეს მათი შინაარსი, შუძლია სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება ინფორმაციის მოსაძიებლად და კონკრეტული საკითხის დასამუშავებლად, უვითარდება საკუთარი აზრის ლოგიკურად ჩამოყალიბების და ზეპირი მეტყველების კულტურა ხელოვნება–მოსწავლე აკვირდება გარემოში საგნებს, ობიექტებს, მოვლენებს, მათ შორის არსებულ კავშირებს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში, მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში
11.რესურსები:კომპიუტერი, ფოტოაპარატი, ნაძვის ხე, ჩიჩილაკი, ფურცლები, საღებავები, ფანქრები
12.პროექტის ფასილიტატორი:მზია ხუსკივაძე
2.პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეებმა გააცნობიერონ ,,დედაენის" მნიშვნელობა, გაიგონ ვინ, როდის და რატომ შექმნა პირველი ,,დედაენა".
3.პროექტის აქტუალობა: პროექტი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს უკეთ გაიაზრონ ქართული ენის ღირსება.
4.პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა შეიყვარონ მშობლიური ენა და ქართული ანბანი, ღრმად ჩაიხედონ მის ფესვებში, გაააცნობიერონ რატომაა იგი ერთადერთი და განუმეორებელი. ჩავუნერგოთ კითხვის სიყვარული. ისწავლონ სწორი და ლამაზი კალიგრაფიიით წერა. პროექტის მსვლელობისას მოსწავლეებს უვითარდებათ ინფორმაციის მოძიების და ფანტაზიის უნარი, საკუთარი აზრის ლოგიკურად ჩამოყალიბების და ზეპირი მეტყველების კულტურა. გამოუმუშავდებათ წიგნების გაფრთხილების უნარ–ჩვევები.
5.პროექტის სრული აღწერა:ა)გაეცნობიან გოგებაშვილის ბიოგრაფიას და შემოქმედებას.
ბ)გაეცნობიან ,,დედაენის" გამოცემებს.
გ)შეადარებენ ,,დედაენის" ძველ და ახალ გამოცემებს.
დ)მოიძიებენ ,,დედაენისადმი" მიძღვნილ ლექსებს და სიმღერებს.
ე)მონაწილეობას მიიღებენ კალიგრაფიის კონურსში.
ვ)მოინახულებენ დედაენის ძეგლს და იქ მოვაწყობთ ლიტერატურულ დილას ,,დედაენა".
ზ)მოვაწყობთ სასწავლო–შემეცნებით ვიზიტს BookCafe–ში თემაზე ,,წიგნი ჩემი თანამგზავრი და მეგობარია".
თ)შეისწავლიან გოგებაშვილის მოთხრობებს, დაასურათებენ და ავკინძავთ წიგნად.
ი)ჩაატარებენ ღონისძიებას ,,გოგებაშვილი და დედაენა".
6.მონაწილეთა ასაკი: 6 – 7 წელი.
7.პროექტის ხანგრლივობა: 2013 წელის აპრილი – ოქტომბერი.
8.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში და კლასის გარეთ: ინფორმაციის მოძიება წიგნებიდან და ინტერნეტიდან, დედაენის სხვადასხვა გამოცემის დათვალიერება, განხილვა, შედარება. კალიგრაფიის კონკურსის ჩატარება, მოთხრობების და ლექსების მოძიება და შესწავლა, მათი დასურათება და წიგნად აკინძვა, სასწავლო–შემეცნებითი ვიზიტის ჩატარება, პროექტის პრეზენტაცია.
9.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები შექმნიან თავისი ხელით დაწერილ და დასურათებულ წიგნს ,,ჩვენი დედაენა". შევქმნით სლაიდ–შოუს.
10. სარგებელი სხვებისათვის: დაათვალიერებენ მოძიებულ მასალას, მოსწავლეები გაუზიარებენ სტუმრებს პროექტის მიმდინარეობისას მიღებულ შთაბეჭდილებებს და გაუღვივებენ სურვილს თავადაც მეტი გაიგონ ამ თემასთან დაკავშირებით.
11.სამუშა ენა: ქართული.
12.საგნები/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული, ხელოვნება, მუსიკა.
13.პროექტის ფასილიტატორი: მზია ხუსკივაძე
14.ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:m.khuskivadze@gmail.com.
пятница, 15 марта 2013 г.
საახალწლო ტრადიციები
2.პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები გაეცნობიან საახალწლო ტრადიციებს
3.პრობლემის განსაზღვრა:ძველი ტრადიციების არცოდნა
4.პროექტის სრული აღწერა: პირველ ეტაპზე მოსწავლეებს ვაცნობთ რა არის ტრადიცია, რითია ჩვენთვის ფასეული და საინტერესო, რატომ უნდა იცოდნენ ეს ტრადიციები მათ.
მეორე ეტაპზე მოსწავლეები განაწილდებიან ჯგუფებად და გაინაწილებენ მოსაძიებელ მასალას
მესამე ეტაპზე–ინფორმაციის მოძიება და დამუშავება. საახალწლო თემაზე ნახატების შექმნა. მოძიებული მასალებით სლაიდშოუს აწყობა.
მეოთხე ეტაპი–შემეცნებითი ვიზიტი ეთნოგრაფიულ მუზეუმში.
მეხუთე ეტაპი–ბასილას გამოცხობა, გოზინაყის და ჩურჩხელების გაკეთება.
მეექვსე ეტაპი–პროექტის პრეზენტაცია
5.მონაწილეთა ასაკი: 9–10წელი/მეოთხე კლასი
6.ვადები/ხანგრძლივობა:2 თვე, 2011წლის ნოემბერი–დეკემბერი
7.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში და კლასგარეთ:ინფორმაციის მოძიება წიგნებში და ინტერნეტში,ბიბლიოთეკით სარგებლობა, მასალის დამუშავება და სლაიდშოუს აწყობა, ნახატების შექმნა და გამოფენის მოწყობა, შემეცნებითი ვიზიტი ეთნოგრაფიულ მუზეუმში, მშობლების ჩართვა პროექტში–აცხობენ ბასილის, აკეთებენ გოზინაყს დაჩურჩხელებს.მზადება პრეზენტაციისათვის, პრეზენტაცია
8.სარგებელი სხვებისთვის:გაეცნობიან საახალწლო ტრადიციებს
9.სამუშაო ენა: ქართული
10.საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული – მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად აღიქვას სხვადასხვა სახის ტექსტი და გადმოსცეს მათი შინაარსი, შუძლია სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება ინფორმაციის მოსაძიებლად და კონკრეტული საკითხის დასამუშავებლად, უვითარდება საკუთარი აზრის ლოგიკურად ჩამოყალიბების და ზეპირი მეტყველების კულტურა ხელოვნება–მოსწავლე აკვირდება გარემოში საგნებს, ობიექტებს, მოვლენებს, მათ შორის არსებულ კავშირებს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში, მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში
11.რესურსები:კომპიუტერი, ფოტოაპარატი, ნაძვის ხე, ჩიჩილაკი, ფურცლები, საღებავები, ფანქრები
12.პროექტის ფასილიტატორი:მზია ხუსკივაძე
13.ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:m.khuskivadze@gmail.com
14.პროექტის ვებ.გვერდი/ბლოგი:khuskivadze.blogspot.com.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.